Renske Mutsaers

Mijn naam is Renske Mutsaers, geboren in 1976. Na mijn opleiding SPH ben ik als groepsleidster gaan werken op een kindercentrum van stichting Reinaerde. Op dit kindercentrum in Veenendaal werk ik na 20 jaar nog steeds met veel plezier vanwege mijn grote affiniteit met kinderen met een (ernstige) meervoudige beperking.

Dagelijks ben ik praktijkgericht bezig. Daardoor heb ik geleerd te kijken naar het kleine in ieder kind. Ieder kind is uniek en heeft mogelijkheden en kansen. Ik ben een ster geworden in het creatief bedenken van activiteiten om kinderen te stimuleren.

Tien jaar geleden heb ik aan de faculteit van Utrecht de basisopleiding Ouderbegeleiding en Opvoedingsondersteuning afgerond waarna ik ook ambulante projecten heb gedaan binnen Reinaerde. Ik begeleid nu ook kinderen met een beperking binnen het passend onderwijs.

Sinds 2016 ben ik als behandelaar verbonden aan Milo.