Fleur Pascha

Mijn naam is Fleur Pascha, geboren in 1992. Ik ben sinds 2022 werkzaam als Behandelcoördinator regio Oost bij Milo.

Ik krijg energie van elk stapje vooruit.

Tijdens mijn studie Pedagogische Wetenschappen heb ik mij als vrijwilliger ingezet bij Stichting Wigwam waarbij ik als persoonlijk begeleider kinderen met diverse beperkingen begeleidde op vakantie. Hier heb ik mijn hart verloren aan het werken met kinderen met een verstandelijke beperking.

Na mijn studie ben ik bij Stichting de Driestroom aan de slag gegaan bij Discrete Trial Teaching (DTT) en later als persoonlijk begeleider op een behandelgroep. Ik merkte hier hoeveel invloed het niet voldoende kunnen communiceren heeft op het welzijn en de ontwikkeling van een kind. In mijn werk bij Milo vind ik het belangrijk om ouders en andere naasten de mogelijkheden van het kind te laten zien en handvatten te geven samen het optimale uit de communicatie te halen. Ik krijg energie van elk stapje vooruit.