Gezocht: ZZP-Behandelaar Ondersteunde Communicatie (Psychologen, Logopedisten, Orthopedagogen, Therapeuten etc.)

Ben je:

Logopedist, Ergotherapeut, Fysiotherapeut, Orthopedagoog, Klinisch (GZ) Psycholoog, Neuropsycholoog, Klinisch Linguïst, Pedagogische medewerker, Spraaktaalpatholoog, Muziek Therapeut, Creatief Therapeut of Psychomotorisch Therapeut?

En ben je toe aan een nieuwe, uitdagende stap in je carrière? Dan ben je bij Milo aan het juiste adres!

Dit is Milo:

Milo is een landelijk opererende stichting en is zorgverlener op het gebied van communicatieondersteuning in de leefomgeving van met name kinderen en jong volwassenen met communicatief meervoudige beperkingen (CMB). Wij zetten sterk in op empowerment van het sociale netwerk van deze doelgroep.

Dit doen we met een breed netwerk aan ZZP-behandelaren door het hele land om zorgverlening op het gebied van communicatieondersteuning in de directe leefomgeving te kunnen realiseren. De vraag naar onze specifieke zorg- en ondersteuningsexpertise – Ondersteunde Communicatie (OC)- neemt fors toe.

Wij zoeken daarom gedreven ZZP-behandelaren OC voor met name in Zuid-Holland, Gelderland, Utrecht, Overijssel, Drenthe, Limburg en Zeeland die samen met Stichting Milo kinderen en jong volwassenen met CMB een alternatieve stem willen geven en stimuleren in hun ontwikkeling.

Dit ga je doen:

• Voeren van intakegesprekken met cliënten met complexe communicatiebehoeften en opstellen van behandelplannen.
  • Uitvoeren van assessment en behandelplannen in interdisciplinair werkende teams.
  • Constructief bijdragen aan de interprofessionele samenwerking.
  • Gezamenlijk zoeken naar de best passende aanpak en meest adequate ondersteuning voor communicatie met het sociale netwerk.
  • Empoweren van het sociale netwerk waar het kind of de jong volwassene met CMB deel van uitmaakt.

Dit vragen we van je:

• Sterke affiniteit met en expertise in het werken met kinderen en/of jong volwassenen met communicatief meervoudige beperkingen en hun sociale netwerk.
  • Ervaring met verschillende vormen van ondersteunde communicatie en de bereidheid om op korte termijn hierin bijgeschoold te worden.
  • Een relevante opleiding en/of ervaring.
  • Ervaring in het samenwerken met verschillende disciplines en het zien van meerwaarde om over de grenzen van je eigen vakgebied te kijken.
  • Flexibiliteit en beschikbaarheid van tenminste 4 uur per week.

Een eigen netwerk en acquisitievaardigheden zijn een pre

Dit krijg je van Milo:

• De mogelijkheid om geheel zelfstandig en in afstemming met de behandelcoördinator uitvoering te geven aan de werkzaamheden.
  • De mogelijkheid om voor langere tijd midden in het sociale netwerk van mensen met complexe communicatiebehoeften te werken, zodat je echt verschil kan maken. En na verloop van een Milo-interventie de mogelijkheid om vanuit jouw eigen onderneming waar nodig de begeleiding voort te zetten.
  • Een programma waarbij je de kans krijgt om je kennis en vaardigheden inzake assessment, diagnostiek, behandeling en OC verder uit te breiden.
  • Als opdrachtnemer krijg je toegang tot de Milo Academy die volop mogelijkheden biedt om je kennis verder te ontwikkelen en te delen met vakgenoten.
  • De mogelijkheid om je tijd en werkzaamheden flexibel in te delen. Zo kun je je werkzaamheden voor Milo goed combineren met je andere werk – en privéactiviteiten. Het staat je vanzelfsprekend vrij om werkzaamheden te verrichten voor andere opdrachtgevers.
  • De mogelijkheid om behandelopdrachten uit te voeren voor een jonge, veelzijdige en ambitieuze organisatie die volop in ontwikkeling is.
  • Werkzaamheden in een inspirerende, multidisciplinaire en interprofessionele omgeving waar evidence-based practice voorop staat.
  • Een eerlijke vergoeding voor je expertise.

Hebben we je interesse gewekt? We horen graag van je!

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over Stichting Milo?
Neem contact op met Lucas van Hooff, Manager Bedrijfsvoering regio Zuid via 06-21689441 of met Marc Kappetein, Manager Bedrijfsvoering regio Noord: 06-40980389.

Wil je direct solliciteren? Mail dan je sollicitatiebrief, CV en functietitel naar  hrm@stichtingmilo.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!