Lucas van Hooff

Mijn naam is Lucas van Hooff (1981). Sinds juli 2020 ben ik als manager bedrijfsvoering verbonden aan Stichting Milo.

Mensen met communicatief meervoudige beperkingen kunnen gebruik blijven maken van de kennis en expertise van Stichting Milo als de organisatie gezond blijft en als de continuïteit naar de toekomst is gewaarborgd. Als manager bedrijfsvoering zet ik hiervoor de kennis en ervaring in die ik heb opgedaan in mijn studie People & Business Management en als manager en ondernemer in de zorg.

In mijn werk zoek ik altijd naar verbinding en het creëren van synergie. Voor mij ligt een prachtige uitdaging om samen met alle deskundige en buitengewoon gemotiveerde collega’s aan de slag te gaan om zoveel mogelijk cliënten te helpen met de unieke expertise van Milo op het gebied van ondersteunde communicatie.