Gerrie Derks

Mijn naam is Gerrie Derks-van Cranenbroek (1974). Sinds mei 2022 werk ik als OC-behandelaar bij Stichting Milo. Ik ben gestart op de KLIN©-groep in Schijndel. Vanaf september 2022 ben ik werkzaam op de KLIN©-groep in Susteren.
Na mijn studie Pedagogische Wetenschappen aan de RU Nijmegen ben ik gestart bij Kentalis als pedagogisch begeleider in een complexe behandelgroep bestaande uit jonge kinderen met een auditieve, communicatieve en verstandelijke beperking. Ik heb daar de noodzaak tot het ontwikkelen van communicatie gezien en gevoeld bij de kinderen, de ouders en direct betrokkenen om het kind heen. Het maken van de puzzel om tot een manier van communiceren te komen, zie ik als een grote uitdaging. Binnen Kentalis heb ik, na enkel jaren, de overstap gemaakt naar onderwijs, waar het creëren van een onderwijsprogramma op maat en het doelgericht werken mijn deskundigheid hebben verdiept.
In 2013 heb ik de overstap gemaakt naar een kinderopvangorganisatie waar ik als kwartiermaker de ontwikkeling van een Integraal Kind Centrum op me nam.
Ik ben ontzettend trots dat ik bij Stichting Milo mag werken. Verheugd ook om te zien dat in de loop der jaren de mogelijkheden op het gebied van Ondersteunde Communicatie sterk gegroeid zijn. Met gedrevenheid en wilskracht zet ik mij ervoor in dat ieder individu de mogelijkheid krijgt om zijn stem te laten horen.