Officemanager, 28 uur-36 uur per week, Susteren

Help jij mee om kinderen en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen een alternatieve stem te geven en te stimuleren in hun ontwikkeling?

Wij zijn Milo, word jij Milo?

Werken bij Stichting Milo betekent werken bij een dynamische, jonge en landelijk opererende organisatie die zorg en ondersteuning biedt in de leefomgeving van kinderen, jongeren en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen. Stichting Milo werkt evidence-based en heeft een directe koppeling met de leerstoel ‘Ondersteunde communicatie voor mensen met meervoudige handicaps’ aan de Radboud Universiteit. Ons doel is ondersteunde communicatie breed toegankelijk te maken en een volwaardige plaats te laten krijgen in de zorg en het onderwijs. Voor onze organisatie zijn we op zoek naar een

Officemanager, 28 uur-36 uur per week, Susteren

Wat ga je doen bij ons?

Als officemanager schakel je steeds tussen allerlei medewerkers op of buiten de locatie Susteren, met ouders op de locatie en leden van het Managementteam binnen de organisatie.
Je houdt ervan om lekker bezig te zijn met veel verschillende dingen.
Zo ontvang je ‘s ochtends de kinderen en begeleid je ze naar de behandelgroep. Je regelt en coördineert alle facilitaire zaken, schoonmaak, catering en inkoop voor de vestiging.
Daarnaast ondersteun je het landelijk Managementteam met diverse taken. Deze werkzaamheden bestaan uit het organiseren van bijeenkomsten, agendabeheer, uitwerken van documenten, etc.
Je hebt oog voor het verbeteren van processen binnen het officemanagement passend bij de cultuur van de organisatie en stemt deze af met de officemanager op de locatie in Schijndel.

Je past bij ons als je

• Over MBO+/ HBO werk- en denkniveau beschikt;
  • Over goede vaardigheden beschikt m.b.t. het werken met MS-office;
  • Ervaring in een soortgelijke functie hebt of over de eigenschappen en motivatie beschikt om je dit snel eigen te maken;
  • Hart hebt voor onze doelgroep en ouders;
  • Jezelf herkent in de volgende competenties: zeer servicegericht, communicatief vaardig, accuraat, organisatietalent, vrolijk, representatief.

Je krijgt bij ons

• Salariëring conform CAO Gehandicaptenzorg maximaal FWG 50, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Een aanstelling voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Veel ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Gemotiveerde en betrokken collega’s waarbij het belang van de cliënt altijd voorop staat.

Bel, mail of app ons

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over Stichting Milo?
Neem dan contact op met Christine Hilgers (06-11179090) of Gerben Eskes (06-20625048).

Wil je direct solliciteren? Dit kan tot 29 juni 2022.
Mail je sollicitatiebrief en CV naar recruitment@stichtingmilo.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.