Oriënteren op Ondersteunde Communicatie met uitzicht op een baan

Stichting Milo start met een eigen 4 daagse training Ondersteunde Communicatie voor  (recent en bijna afgestudeerde) gedragswetenschappers. Deze training geeft direct uitzicht op een baan bij Milo. Voor pas afgestudeerden richt Stichting Milo betaalde werkervaringsplekken in.

De training vindt plaats van 17 t/m 20 december 2018 in Leerhotel Het Klooster in Amersfoort. De eigen bijdrage voor de maaltijden en overnachtingen bedragen 150 euro, de rest neemt Stichting Milo voor haar rekening.  Als het volgen van de training resulteert in een dienstverband krijg je de eigen bijdrage terug.

In de video 'Elk kind dat niet kan praten, kan worden begrepen' wordt het werk van Stichting Milo in beeld gebracht door :

• Hans van Balkom, oprichter van Milo en hoogleraar Ondersteunde Communicatie,
  • behandelcoördinatoren Anneke Lautenbag en Bianca Gurian,
  • de moeder van Jelle en
  • Wilma Scheres ZZP-behandelaar OC.

Programma

In de training maak je uitgebreid kennis met zowel de theoretische als de praktische kant van Ondersteunde Communicatie. Naast verdiepende lezingen ga je ook praktisch aan de slag met verschillende communicatievormen.

Je krijgt inzicht in de werkwijze van Stichting Milo en de wijze waarop wij diagnostiek en behandeling vorm geven binnen onze product-dienst combinaties.

Ontstaat er wederzijds een goed gevoel dan kan een gesprek worden gevoerd over een mogelijk dienstverband bij Stichting Milo.

We vragen

Een afgeronde opleiding binnen de gedragswetenschappen en interesse en enthousiasme voor mensen met een communicatief meervoudige beperking en affiniteit met (ondersteunde) communicatie. Het inschrijfgeld voor deelname bedraagt € 150,- inclusief overnachtingen en maaltijden. Lees hier meer over de functie van behandelcoördinator

Aanmelden

Graag ontvangen we uiterlijk op 22 november 2018 je CV en een brief met je motivatie om deel te nemen aan deze training en waarom je vervolgens graag zou willen werken voor Stichting Milo. Stuur dit naar stijndeckers@stichtingmilo.nl. Op basis van je brief en CV zal er een (telefonisch) intakegesprek plaatsvinden.