Informatiebijeenkomsten 2021 KLIN© Atelier Stichting Milo Schijndel

Stichting Milo nodigt ouders en professionals uit voor een informatiebijeenkomst over KLIN©, Kinderen Leren Initiatief Nemen in Communicatie, het voor- en vroegschoolse educatie programma van Stichting Milo. Nieuwe kinderen kunnen worden aangemeld voor de KLIN© groep in Schijndel die in september 2021 start.

Kinderen van 3 tot 8 jaar met een taalontwikkelingsstoornis  en communicatief meervoudige beperkingen kunnen zich samen met hun sociale netwerk in het KLIN© Atelier voorbereiden op passend onderwijs.

Lees meer over het behandelprogramma KLIN© en over de procedure aanmelden voor een Milo behandeltraject.

Programma Online Informatiebijeenkomst

De aftrap van deze interactieve bijeenkomsten bestaat uit een toelichting op het KLIN© programma. Daarna gaan de bezoekers op KLIN© tour: één van de behandelaars neemt de bezoekers virtueel mee en laat zien hoe een KLIN© dag eruit ziet.

Ouders spelen een belangrijke rol bij de thuisbehandelingen. Er zal dan ook een ouder aansluiten, die meer kan vertellen over de rol van de ouders in het programma en de effecten in de omgang en communicatie met hun kind. Uiteraard worden alle vragen over aanmelding, vorm en inhoud van de behandeling en de achterliggende financiering tijdens deze bijeenkomst beantwoord.

Samen spelen samen delen

Wilt u meer weten over dit behandelprogramma?

Sluit dan aan bij de online informatiebijeenkomst op:

• donderdag 28 januari 2021 (19.30 -22.00 uur) of
  • dinsdag 2 februari 2021 (19.30-22.00 uur).

We gaan graag met u in gesprek op een van de twee bijeenkomsten.

Meld u aan via één van onderstaande formulieren.

Sluit u op donderdag 28 januari 2021 aan? Meld u dan aan vóór 21 januari 2021.

Sluit u op dinsdag 2 februari 2021 aan? Meld u dan aan vóór 26 januari 2021

Indien u niet kunt deelnemen aan één van de onlinebijeenkomsten en u heeft wel interesse, neem dan telefonisch contact met ons op. U kunt bellen naar   073 - 73 70 287 voor alternatieve mogelijkheden.

U kunt zich hier aanmelden:

Aanmelding Professional

Naam:*