Informatieavond KLIN© Atelier Milo Schijndel en Susteren schooljaar 2024-2025

Start nieuwe KLIN© groep Schijndel en Susteren 2024-2025

In september 2024 start Milo in Schijndel en in Susteren, weer met een nieuwe KLIN© groep: Kinderen Leren Initiatief Nemen in Communicatie.

Foto van moeder en zoon met informatie over de infoavond.

Informatie en aanmelden KLIN© groep 2024-2025

Voor het nieuwe schooljaar 2024-2025 starten wij in Schijndel en in Susteren in september 2024 weer met het voor- en vroegschoolse behandelprogramma van Milo, KLIN©. In een aangepaste speel- en leeromgeving bieden wij een behandelprogramma dat bestaat uit communicatie ondersteunende methoden en technologie.
Kinderen van 3 tot en met 11 jaar met een communicatief meervoudige beperking kunnen zich, samen met hun sociale netwerk in het KLIN© Atelier, voorbereiden op passend onderwijs.

Heb je interesse in onze OC- behandelgroep, het KLIN© atelier, al dan niet naast onderwijs? Denk je erover om je kind aan te melden? Heb je vragen of wil je graag meer informatie over onze KLIN©-behandelgroep?
Je bent van harte welkom om naar onze informatieavond te komen en al je vragen daar te stellen.

Aanmelden voor de informatieavond Susteren en Schijndel

Aanmelden voor deze informatieavonden kan via onderstaand formulier.
Heb je voorafgaand aan deze informatieavonden nog vragen dan kun je contact opnemen met Officemanagement Milo: 073-7370287.

Ouder Informatieavond KLIN© groep Susteren schooljaar 2024-2025

De KLIN© informatieavond in Susteren vindt plaats op:

Donderdagavond 28 maart 2024, in het Regiocentrum Susteren aan de Oude Rijksweg Noord 8A, in Susteren.
De informatiebijeenkomst start om 19.30 uur.
Inloop vanaf 19.15 uur.
De bijeenkomst eindigt rond 21.00 uur.

Ouder Informatieavond KLIN© groep Schijndel schooljaar 2024-2025

De KLIN© informatieavond in Schijndel vindt plaats op:

Dinsdagavond 19 maart 2024, in het Regiocentrum Schijndel aan de Deken Baekersstraat 10, in Schijndel.
De informatiebijeenkomst start om 19.30 uur.
Inloop vanaf 19.15 uur.
De bijeenkomst eindigt rond 21.00 uur.