Aanmelden voor het KLIN© Atelier Stichting Milo Susteren, schooljaar 2023-2024, kan nu!

Start nieuwe KLIN© groep Susteren 2023-2024

In september 2023 start Stichting Milo in Susteren, weer met een nieuwe KLIN© groep: Kinderen Leren Initiatief Nemen in Communicatie. In Susteren is er nog plaats voor enkele kinderen.

informatie en aanmelden KLIN© groep 2023-2024

Voor het nieuwe schooljaar 2023-2024 starten wij in Susteren in september 2023 weer met het voor- en vroegschoolse behandelprogramma van Stichting Milo, KLIN©: Kinderen Leren Initiatief Nemen in Communicatie.
Kinderen van 3 tot 8 jaar met een taalontwikkelingsstoornis en/of communicatief meervoudige beperking kunnen zich, samen met hun sociale netwerk in het KLIN© Atelier, voorbereiden op passend onderwijs.
Voor de KLIN©-groep van 2023-2024 zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.

Heeft u interesse in onze OC- behandelgroep, het KLIN© atelier, al dan niet naast onderwijs? Denkt u erover om uw kindje aan te melden? Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie over onze KLIN©-behandelgroep?
Bel dan met Bianca Gurian, behandelcoördinator: 06-15358433. Zij staat u graag te woord.
Mocht u Bianca niet meteen kunnen bereiken dan kunt u haar ook een email sturen: biancagurian@stichtingmilo.nl of u belt met Officemanagement Stichting Milo, Jeannette van Aert: 073-7370287.

Lees meer over het behandelprogramma KLIN© en over de procedure aanmelden voor een Milo behandeltraject.