Manager Kwaliteit & Proces, 32 uur – 36 uur per week

Help jij mee om kinderen en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen een alternatieve stem te geven en te stimuleren in hun ontwikkeling?

Wij zijn Milo, word jij Milo?

Werken bij Stichting Milo betekent werken bij een dynamische, jonge en landelijk opererende organisatie die zorg en ondersteuning biedt in de leefomgeving van kinderen, jongeren en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen. Stichting Milo werkt evidence-based en heeft een directe koppeling met de leerstoel ‘Ondersteunde communicatie voor mensen met meervoudige handicaps’ aan de Radboud Universiteit. Ons doel is ondersteunde communicatie breed toegankelijk te maken en een volwaardige plaats te laten krijgen in de zorg en het onderwijs. Voor onze organisatie zijn we op zoek naar een

Manager Kwaliteit & Proces, 32 uur - 36 uur per week

Wat ga je doen bij ons?

In deze nieuwe functie ben je verantwoordelijk voor alles wat met procesontwikkeling en kwaliteitsmanagement te maken heeft en met financiële afhandelingen en rapportages. Milo is ISO9001 gecertificeerd. Je zorgt ervoor dat het interne kwaliteitsmanagementsysteem (KMS) verder wordt uitgebouwd en beheerd. Daarnaast zorg je voor de beheersing van de financiële stromen, zowel intern als richting zorgverzekeraars. Ook ben je in deze rol verantwoordelijk voor de verschillende ICT-systemen en zorg je dat onze bedrijfsapplicatie en gebruikte software bijdraagt aan een effectieve en efficiënte dienstverlening voor onze cliënten. Als lid van het managementteam werk je actief mee aan het verder ontwikkelen en implementeren van de strategische koers van de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit:

• Onderhouden en verder door ontwikkelen van het kwaliteitsmanagementsysteem;
  • Verzorgen van certificeringen en interne audits (zowel systeem als procesaudits);
  • Opzetten en verder uitbouwen van managementrapportages o.a. met behulp van MS Power BI;
  • Zorgdragen voor de beheersing van de interne en externe financiële stromen;
  • Onderhouden en opzetten van proces ondersteunende ICT-systemen;
  • Aansturen van officemanagement en bedrijfsbureau, thans 2 medewerkers;
  • Verder professionaliseren van de afdeling.

Je past bij ons als je

• HBO/WO werk- en denkniveau hebt met een afgeronde opleiding richting Bedrijfskunde of Finance & Control, of vergelijkbaar;
  • Ervaring hebt met kwaliteitsmanagement, bij voorkeur ISO 9001 en procesmanagement;
  • Bij voorkeur ervaring, maar in ieder geval affiniteit hebt met de implementatie van ICT-systemen en migratie van systemen;
  • Over leidinggevende capaciteiten beschikt, zoals people management, plannen en organiseren en visie ontwikkelen;
  • Beschikt over kennis van management tooling MS Power BI, RPA-designtool Power automate en Adobe Sign;
  • Voldoet aan de volgende overige competenties: analytisch, sterke persoonlijkheid, procesdenker, empathisch, strategisch denker, humor, direct en respectvol.

Je krijgt bij ons

• Salariëring conform CAO Gehandicaptenzorg, maximaal FWG 70, afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring;
  • Een aanstelling voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Flexibele werktijden en -plekken en een ingerichte thuiswerkplek;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Gemotiveerde en betrokken collega’s waarbij het belang van de cliënt altijd voorop staat.

Bel, mail of app ons

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over Stichting Milo?
Neem dan contact op met Christine Hilgers (06-11179090) of Gerben Eskes (06-20625048).

Wil je direct solliciteren?
Mail dan voor 15 mei a.s. je sollicitatiebrief, CV en functietitel naar recruitment@stichtingmilo.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!
Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.