Manager Diagnostiek & Behandeling, 32 uur

Wij zijn Milo, word jij Milo?

Werken bij Stichting Milo betekent werken bij een dynamische, jonge en landelijk opererende organisatie die zorg en ondersteuning biedt in de leefomgeving van kinderen, jongeren en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen. Stichting Milo werkt evidence-based en heeft een directe koppeling met de leerstoel ‘Ondersteunde communicatie voor mensen met meervoudige handicaps’ aan de Radboud Universiteit. Wij willen bewerkstelligen dat ondersteunde communicatie breed toegankelijk wordt en een volwaardige plaats krijgt in de zorg en in het onderwijs.

Wat ga je doen bij ons?

Als Manager Diagnostiek & Behandeling Zuid ben je inhoudelijk verantwoordelijk voor de aansturing en ontwikkeling van onze behandelcoördinatoren. De diagnostiek- en behandeltrajecten worden aangestuurd door gedragswetenschappers in de functie van behandelcoördinatoren. Samen met je collega Manager Diagnostiek & Behandeling Noord zijn jullie eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de totale dienstverlening en het verder ontwikkelen van de (door)behandelprogramma’s van Stichting Milo. Je bent nauw betrokken bij het implementeren van strategisch, tactisch en operationeel beleid om onze cliënten nog beter van dienst te zijn.

De openstaande vacature is voor de regio Zuid: Limburg, Noord-Brabant, Zeeland en Gelderland. Je bent dan bij voorkeur ook woonachtig in deze regio.

Je past bij ons als je

• Een academisch werk- en niveau hebt
  • Een achtergrond hebt in de gedragswetenschap of neuropsychologie/linguïstiek
  • Ervaring hebt met het ontwikkelen en uitvoeren van kwaliteitsbeleid
  • Naast een goed analytisch en empathisch vermogen ook sterke interpersoonlijke vaardigheden hebt
  • Kennis van de gehandicaptenzorg en/of revalidatie hebt
  • Kennis of affiniteit hebt met ondersteunende technologie voor mensen met meervoudige beperkingen
  • Een proactieve en verbindende houding hebt
  • Enthousiast bent, grote inzet toont gericht op kwaliteit en ontwikkeling
  • In het bezit bent van een rijbewijs en eigen vervoermiddel
  • Een vernieuwende, bevlogen en verbindende collega bent
  • Je krijgt bij ons

• Een uitdagende functie binnen een organisatie in ontwikkeling
    • Prettige en informele werksfeer met korte lijntjes
    • Een aanstelling voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband
    • Marktconforme salariëring in CAO Gehandicaptenzorg schaal FWG 70, min. € 4.387,- max. € 6.613,- bruto per maand op fulltime basis
    • Flexibele werktijden en -plekken
    • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
    • Gemotiveerde en betrokken collega’s waarbij het belang van de cliënt altijd voorop staat

Bel, mail of app ons

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over Stichting Milo?
    Bel, mail of app Youssef Tatou, Recruiter a.i. via yousseftatou@stichtingmilo.nl of 06-41182460.

Voor inhoudelijke vragen over deze vacature kun je contact opnemen met dr. Stijn Deckers, Manager Diagnostiek & Behandeling via stijndeckers@stichtingmilo.nl.

Wil je direct solliciteren? Mail dan je sollicitatiebrief, CV en functietitel naar yousseftatou@stichtingmilo.nl.We kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.