Manager Bedrijfsvoering Noord-Nederland, 36 uur per week

Help jij mee om kinderen en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen een alternatieve stem te geven en te stimuleren in hun ontwikkeling?

Wij zijn Milo, word jij Milo?

Werken bij Stichting Milo betekent werken bij een dynamische, jonge en landelijk opererende organisatie die zorg en ondersteuning biedt in de leefomgeving van kinderen, jongeren en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen. Stichting Milo werkt evidence-based en heeft een directe koppeling met de leerstoel ‘Ondersteunde communicatie voor mensen met meervoudige handicaps’ aan de Radboud Universiteit. Ons doel is ondersteunde communicatie breed toegankelijk te maken en een volwaardige plaats te laten krijgen in de zorg en het onderwijs. Voor regio Noord (Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht, Friesland, Overijssel, Groningen, Drenthe) zijn we op zoek naar een

Manager Bedrijfsvoering Noord-Nederland, 36 uur per week

Wat ga je doen bij ons?

Als manager Bedrijfsvoering ben je in brede zin verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het resultaat van jouw regio. Je bent als geen ander in staat om de dienstverlening in jouw regio zodanig in te richten dat bestaande cliënten graag voor lange tijd met Milo in contact zijn en nieuwe cliënten de weg naar Milo weten te vinden. Daarnaast weet je als people manager je medewerkers – bestaande uit Behandelcoördinatoren en (zelfstandig gevestigde) behandelaren - duurzaam aan Milo te verbinden. Het optimaliseren van de bedrijfsvoering is de derde belangrijke component van deze functie.

In jouw regio stuur je een team van circa 20 behandelcoördinatoren (Orthopedagogen, (GZ) psychologen), Behandelaren Ondersteunde Communicatie (paramedici, pedagogisch medewerkers) en een netwerk van circa 30 zelfstandig gevestigde behandelaren aan. Binnen het team is sprake van duaal leiderschap met de manager Diagnostiek en Behandeling. Daarin is de manager Diagnostiek en Behandeling inhoudelijk verantwoordelijk voor de dienstverlening aan cliënten en is de manager Bedrijfsvoering verantwoordelijk voor de efficiëntie en optimalisatie van de dienstverlening. Gezamenlijk bepalen en bewaken jullie een kwalitatief goede dienstverlening door onze medewerkers aan onze cliënten.

In jouw handelen staat kwaliteit dan ook centraal en in goede samenspraak met je team bepaal en bewaak je de kwaliteit van de dienstverlening en de kaders van de bedrijfsvoering. Je weet mensen te binden, te boeien en aan te spreken en vanuit die kracht motiveer je mensen om zich blijvend te ontwikkelen.

Je bent een ondernemende manager, die buiten gebaande paden kan denken en continue op zoek is naar mogelijkheden om jouw regio verder te ontplooien en uit te bouwen. Je bent analytisch en cijfermatig sterk, bent proces- en resultaatgericht en voortdurend op zoek naar het optimaliseren van de bedrijfsvoering waarbij de inzet van ICT een belangrijke plaats inneemt. De manager Bedrijfsvoering is onderdeel van het Management Team van de organisatie en werkt ambulant vanuit huis.

Je past bij ons als je

• HBO+/WO werk- en denkniveau hebt, met een afgeronde opleiding richting Finance & Control of Bedrijfskunde, of vergelijkbaar;
  • Ervaring hebt in een vergelijkbare complexe en verantwoordelijke functie;
  • Voldoende affiniteit hebt om overzicht en inzicht te verwerven in zowel de zorg- en ondersteuningsbehoeften van mensen met communicatief meervoudige beperkingen en hun sociale omgeving als in het taxeren, organiseren en beheren van wat daarvoor qua bekostiging mogelijk is;
  • Een people manager pur sang bent: je hebt oog en aandacht voor het talent van je medewerkers, geeft ruimte en vertrouwen, weet daarbij duidelijke kaders te stellen en kan professionals en afdelingen met elkaar verbinden;
  • Gedreven, een stevige sparringpartner, een inspirator en vernieuwer bent;
  • In staat bent om zorg te dragen voor een continu lerend proces en weet alle andere stakeholders daar ook van te overtuigen;
  • Bewezen ervaring hebt in het hanteren en bewaken van de PDCA-cyclus en het inzetten van de juiste competentiemix in trajecten;
  • Analytisch en cijfermatig sterk bent en een sterke affiniteit met ICT hebt;
  • In de regio woont.

Je krijgt bij ons

• Salariëring conform CAO Gehandicaptenzorg, maximaal FWG 70, afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring;
  • Een aanstelling voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Flexibele werktijden en -plekken en een ingerichte thuiswerkplek;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Gemotiveerde en betrokken collega’s waarbij het belang van de cliënt altijd voorop staat.

Bel, mail of app ons

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over Stichting Milo?
Neem dan contact op met Christine Hilgers (06-11179090) of Gerben Eskes (06-20625048).

Wil je direct solliciteren?
Mail je sollicitatiebrief en CV naar recruitment@stichtingmilo.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!
Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.