Wilma Vossen

Mijn naam is Wilma Vossen (1965). Sinds september 2020 ben ik, met veel plezier, bij Stichting Milo verantwoordelijk voor marketing en communicatie. Mijn roots liggen in de zorgwereld waar ik ruim 30 jaar met veel passie, energie en plezier heb gewerkt. Deze ervaring is de bagage die ik meeneem in mijn werkzaamheden voor Milo.

Communicatie is zo gewoon in ons dagelijks leven. Maar wat als dat niet ‘vanzelf … sprekend’ is. Wat als je niet kunt spreken of kenbaar kunt maken wat je voelt, wat je denkt, wat je wilt.

De professionals van Milo, werken samen in multidisciplinaire teams aan het verhogen van de kwaliteit van leven voor die mensen die niet of nauwelijks kunnen spreken. Samen met het sociale netwerk van de cliënten zoeken zij naar kansen om het communicatievermogen te verbeteren, zodat de cliënten  een alternatieve stem kunnen laten horen. Ik ben blij, dat ik hier een steentje aan mag bijdragen door mijn expertise in te zetten voor Stichting Milo.