• Dit evenement is voorbij.

Workshop: Wat zeg jij in de klas [Groningen]

Hoe kunnen we samen werken aan een toekomst met ondersteunde communicatie(OC)?

Werk jij met mensen met een communicatieve beperking binnen het KDC, DAC of speciaal onderwijs? Ben je bekend met OC of wil je er meer vanaf weten? Heb jij het gevoel dat jouw cliënten je wel begrijpen, maar niets terug kunnen zeggen?

Dan is deze gratis workshop iets voor jou!!

ISAAC-NF, Stichting Miloen AssistiveWare zijn 3 organisaties die zich inzetten om de kennis rondom OC en het gebruik ervan binnen Nederland te vergroten.

Met medewerking van diverse locaties organiseren we in de oktober t/m december 2018 verschillende gratis workshops.

De workshop heeft als doel de kennis met betrekking tot OC te vergroten en samen naar praktische mogelijkheden te kijken. De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:

• Inzet OC binnen verschillende lessen in de klas.
  • Kennis en inzicht rondom de inzet van OC.
  • Praktisch oefenen met OC: neem hiervoor een leesboek en favoriet kinderliedje mee wat we kunnen gebruiken.

Oftewel heb je behoefte aan (extra) informatie over OC en de theorie erachter? Of wil je graag meedenken over de praktische inzet van OC?

Schrijf je dan in voor een van onze workshop via deze link https://tinyurl.com/y97v86ux

Er zijn 20 plekken per locatie. Vol=Vol. Dus schrijf je snel in!!

Heb je vragen? Mail dan naar madelontoussaint@stichtingmilo.nl of b.vantwestende@assistiveware.com

Datum:
dinsdag 27 november 2018