• Dit evenement is voorbij.

Ontmoet Stichting Milo op de VeineDAGEN

Tweedaagse beurs voor kinderen en (jong)volwassenen met een beperking, ouders en anderen die dagelijks omgaan met mensen met een beperking. Passie, geduld, moeite, deskundige ondersteuning, creativiteit én ontspanning zijn ingrediënten die je nodig hebt om het ontwikkelpotentieel van kinderen en jongvolwassenen met een handicap aan te spreken en te stimuleren.
De VeineDAGEN is een uitgelezen kans om inspiratie op te doen bij een groot aantal dienstverleners en fabrikanten.

Kom vrijdag 28 juni als je meer wilt weten over ondersteunde communicatie en de werkwijze van Stichting Milo.

Eveline Huygens bespreekt in stand 17 al uw vragen over ondersteunde communicatie en de werkwijze van Stichting Milo.

Hanneke van Bakel verzorgt  in het Paviljoen om 11.00 uur een lezing en om 12.30 uur een workshop in het Theater.  Onder het motto ‘Iedereen communiceert! Hoe dan ook.’ maken de deelnemers aan de lezing kennis met ankergestuurd leren. Stichting Milo gebruikt deze methode om de ontwikkeling van de woordenschat van kinderen te stimuleren.  In de workshop geeft Hanneke van Bakel deelnemers inzicht in mogelijkheden om tot communicatie te komen door het inzetten van ondersteunde communicatie. Lees meer over ankergestuurd werken.

VeineDAGEN is een initiatief van de makers van Veine Magazine.

Registreer je op de website van VeineDAGEN. Toegang is gratis.

Begin:
vrijdag 28 juni 2019