• Dit evenement is voorbij.

Symposium bij Stichting Milo op 23 januari 2016

Dit symposium was de afsluiting van het RAAK PRO project “Praten kan ik niet …, maar communiceren wil ik wel!”

Tijdens dit symposium op 23 januari 2016 kregen ouders een persoonlijk advies van Milo medewerkers en werden drie workshops gehouden.

• Leonieke Wiertz gaat in op de mogelijkheden van oogbesturing. Zij is eigenaar van Uit als Thuis en moeder van drie kinderen waaronder een dochter met het Rett Syndroom
  • Willemien Bierman van Kentalis geeft een workshop over het inzetten van apps.
  • Mascha Legel geeft een workshop over film als ondersteunde communicatie. Zij is filmmaker bij Etnos Film/ComInBeeld en ze is als onderzoeker verbonden aan de Radboud Universiteit.

Wilt u een persoonlijk advies, maar kunt u niet deelnemen aan het symposium? Neem contact op met Stichting Milo.

In het RAAK PRO project, dat in 2012 startte,  participeerden meer dan 20 partners. Centrale vraag in het RAAK PRO project was: Hoe, en vooral wanneer en door wie de blokkade in de communicatie van kinderen met mensen in hun omgeving het best onderzocht en gestimuleerd kan worden. Dit afsluitende symposium is georganiseerd door Fontys Paramedische Hogeschool, Stichting Milo, Kentalis, Radboud Universiteit Nijmegen en Com In Beeld. Lees meer over de verschillende opbrengsten van het RAAK PRO project.

Datum:
zaterdag 23 januari 2016