• Dit evenement is voorbij.

Stichting Milo trakteert: gratis deelname aan Webinar ‘Interactief ondersteund voorlezen’

Webinar Interactief voorlezen

Op woensdag 20 januari starten de Nationale Voorleesdagen en deze duren tot en met 30 januari. Een jaarlijks terugkerend event om het voorlezen aan jonge kinderen die zelf nog niet kunnen lezen te stimuleren. De doelstelling van deze jaarlijkse campagne is het stimuleren van voorlezen van kinderen (0-6 jaar) die zelf nog niet kunnen lezen of net het lezen hebben geleerd.

Stichting Milo doet hieraan graag mee want voorlezen verrijkt en moet voor alle kinderen!  Volg onze Webinar met handvatten, tips, mogelijkheden die toepasbaar zijn bij het voorlezen voor kinderen met een meervoudige communicatieve beperking.

De beeldende kracht van voorlezen

Ook al kun je niet praten, om welke reden dan ook, de beeldende kracht van voorlezen blijft bestaan. Als ondersteunde communicatie nodig is, zijn er nog steeds veel mogelijkheden.
Op 26 januari 2021 geeft Angela van Kruisbergen Stichting Milo, om 20:00 uur, een gratis Webinar over interactief ondersteund voorlezen.

Wil je erbij zijn? Gebruik dan bijgaande zoomlink en doe mee!

Launch Meeting – Zoom

Meeting ID: 974 1626 7206