• Dit evenement is voorbij.

Milo symposium in Zwolle

Kom dinsdag 29 mei 2018 naar Windesheim in Zwolle voor het avondsymposium van Stichting Milo! Dit symposium is voor mensen uit het netwerk van kinderen en jongeren met communicatief meervoudige beperkingen (CMB). Het symposium begint om 18.15 uur en wordt om 21.30 uur afgesloten.

Elk kind dat niet kan praten, kan worden begrepen door Ondersteunde Communicatie (OC) in te zetten. Stichting Milo richt zich op zorg aan kinderen waarbij het niet of nauwelijks spreken samengaat met meervoudige beperkingen. Die beperkingen zijn meestal het gevolg van een ontwikkelachterstand, een aandoening of een syndroom zoals Down, Rett, Angelman of Prader-Willi.

Ook deze kinderen willen communiceren. Communicatie ondersteunende voorzieningen kunnen een oplossing bieden. Experts van Milo delen in dit symposium de nieuwste inzichten vanuit praktijk en wetenschap onder het motto Niet kunnen praten? Toch communiceren!

Datum:
dinsdag 29 mei 2018