• Dit evenement is voorbij.

Gehandicaptenzorg, nét even anders!

ZorgnetLimburg.nl organiseert op 30 november in Sittard een informatiebijeenkomst over werken en leren.  Regionale case coördinator Angelique Janssen beantwoordt alle vragen over Stichting Milo.

De gehandicaptenzorg heeft ontzettend veel te bieden, met mooie toekomstmogelijkheden voor iedereen die werk zoekt of een opleiding in deze mooie sector wil volgen. Kansen genoeg! De Limburgse gehandicaptenzorgorganisaties willen die graag met je delen.

Wil je meer weten over werken en/of leren in de gehandicaptenzorg, kom dan naar de informatiebijeenkomst op 30 november 2017 in Sittard. De toegang is vrij, maar  even aanmelden is gewenst.

Werken bij Milo

Stichting Milo zoekt  in heel Nederland ervaren gedragswetenschappers en paramedici voor de functies Behandelcoördinator en Behandelaar Ondersteunde Communicatie. Heb je vragen over een functie, neem dan contact op met  de regionale case coördinator van jouw regio:

Datum:
donderdag 30 november 2017