• Dit evenement is voorbij.

Down Syndroom in de praktijk: Met een blik naar het nu, naar morgen en naar de toekomst!

De Stichting Down Syndroom organiseert op 21 maart 2019 het vijfde multidisciplinaire symposium voor ouders en professionals waarin de laatste (medische) ontwikkelingen worden belicht en bediscussieerd.

Er is accreditatie aangevraagd bij NIP/NVO, NVK, ABC1 (AVG, HA, SOG), ADAP, KNGF. Bij gebleken belangstelling vanuit een andere discipline wordt accreditatie aangevraagd

Inschrijfgeld

Zorgprofessional betalen € 195,-, ouders betalen € 75,-. Bij inschrijven binnen 3 weken voorafgaand aan de bijeenkomst wordt het inschrijfgeld met €30,- verhoogd.

Ouders die donateur zijn van de SDS krijgen €15,- korting (deze korting wordt mede mogelijk gemaakt door Zideris, eigenzinnige zorg, en geldt voor de eerste 300 donateurs die zich aanmelden.).

N.B. Vink op het inschrijfformulier aan ‘Ik ben lid van de beroepsvereniging’, vul vervolgens het donateurnummer in.

Datum:
donderdag 21 maart 2019