• Dit evenement is voorbij.

Communiceren met mensen met een verstandelijke beperking

Leer hoe u ondersteuning biedt in de communicatie met mensen met een verstandelijke beperking!
Medilex verzorgt onafhankelijke nascholing voor zorgprofessionals en organiseert dit congres voor professionals.

De dagvoorzitter is Hans van Balkom, bijzonder hoogleraar ‘Ondersteunde Communicatie voor mensen met meervoudige beperkingen’ Radboud Universiteit Nijmegen en onder meer oprichter van Stichting Milo. Hij verzorgt ook een lezing over Totale en Ondersteunde Communicatie.
Stijn Deckers, manager behandelcoördinatie Stichting Milo, docent Pedagogische Wetenschappen Radboud Universiteit en voorzitter ISAAC-NF verzorgt een lezing over communicatie ondersteunende hulpmiddelen.

Lees het volledige programma en meld je aan! Voor diverse beroepsgroepen is accreditatie aangevraagd.

Datum:
donderdag 13 december 2018