Google Analytics

De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt standaard niet meegegeven. Geeft u toestemming voor het gebruiken van uw IP-adres dan wordt uw websitebezoek geregistreerd tot op woonplaats-niveau. De verzamelde informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Social plug ins

De informatie die ze verzamelen wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Twitter, Facebook, Google + en LinkedIn opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. LinkedIn, Twitter, Facebook en Google + stellen zich te houden aan de Privacy Shield principes en zijn aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Recht op inzage en correctie of verwijdering van uw gegevens

Bron

Functie

Expiratie

Land

_ga

website

Registreert een uniek ID dat gebruikt wordt voor het aanmaken van statistische data over hoe de bezoeker de website gebruikt

_gat

T.b.v. verwerkingssnelheid in statistieken

_gid

website

Registratie hoe bezoekers de website gebruiken

@@History/@@scroll|#

website

T.b.v. afspelen YouTube video op website

BizoID

Ierland

Voor het volgen van advertentie bezoek inzake. vacatures

fr

T.b.v. tonen van advertenties inzake vacatures

3 maanden

GPS

Registreert een unieke ID op mobiele apparaten om tracking mogelijk te maken op basis van geografische GPS-locatie

lang

Remarketing bij bezoek van specifieke pagina

lang

Onthouden geselecteerde talen-versie van de website

lidc

PHPSESSID

website

Voor behoud van gebruikerssessiestatus voor alle pagina-aanvragen

UserMatchHistory

Voor het volgen van advertentie bezoek

VISITOR_INFO1_LIVE

T.b.v. optimaal plaatsen van Youtube video's op de website

YSC

T.b.v. statistieken video-bezoek

__stid

T.b.v. het delen van content van de website op social media

1 jaar

__unam

T.b.v. het delen van content van de website op social media

9 maanden

Statistisch onderzoek
Stichting Milo streeft er naar u websites en/of applicaties van de hoogste kwaliteit te kunnen leveren. Hiervoor is het noodzakelijk dat Stichting Milo regelmatig statistisch onderzoek uitvoert zodat zij, waar nodig, aanpassingen in haar websites en/of applicaties kan aanbrengen.

Stichting Milo kan voor dit statistisch onderzoek gebruik maken van uw Informatie. Alleen speciaal hiervoor aangewezen medewerkers van Stichting Milo hebben voor dit doel toegang tot uw Informatie. De resultaten van het onderzoek zijn altijd geaggregeerd. Dat betekent dat de gegevens in het onderzoeksresultaat niet persoonlijk tot u te herleiden zijn.

Your Online Choices: A guide to online behavioural advertising

Privacyverklaring

Stichting Milo, gevestigd aan de Deken Baekersstraat 10, 5482 JH te Schijndel is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Deze privacyverklaring geldt voor communicatie-activiteiten via de website www.stichtingmilo.nl en de nieuwsbrieven van Stichting Milo. Voor de verwerking van persoonsgegevens van cliënten inzake behandeltrajecten geldt een andere, uitgebreidere privacyverklaring.

Persoonsgegevens die wij verwerken
Stichting Milo verwerkt uw persoonsgegevens wanneer u deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind u een overzicht van de persoonsgegevens die we verwerken:

• Voor- en achternaam
  • E-mailadres
  • Postcode en woonplaats
  • Telefoonnummer
  • Functie
  • Organisatie
  • Nieuwsbrief voorkeuren
  • Correspondentie, communicatie en registratie

Waarom gebruiken we persoonsgegevens
Uw persoonsgegevens gebruiken wij voor het beantwoorden van vragen, het verzenden van nieuwsbrieven, bij inschrijving voor evenementen (symposia, open dagen e.d.) en communicatie met u  als gevolg van het vorengaande.

De verwerking van persoonsgegevens gebeurt op de hiervoor omschreven wijze en is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst, om te voldoen aan een wettelijke verplichting, voor de behartiging van gerechtvaardigde belangen of gebaseerd op uw toestemming. Gegeven toestemming kan altijd worden ingetrokken.

Hoe lang bewaren we persoonsgegevens
Stichting Milo bewaart uw persoonsgegevens zo lang het nodig is om de doelen te realiseren waarvoor de gegevens worden verzameld.

Delen van persoonsgegevens met derden
Stichting Milo verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Stichting Milo en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar functionarisgegevensbescherming@stichtingmilo.nl.Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Stichting Milo neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u het idee hebt dat uw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op met ons op via functionarisgegevensbescherming@stichtingmilo.nl.

Vragen of Klachten
Voor vragen of klachten over de verwerking van persoonsgegevens bij Stichting Milo kunt u contact opnemen met de functionaris gegevensbescherming van Stichting Milo op het adres of telefoonnummer zoals hieronder vermeld. Of stuur een  e-mail aan functionarisgegevensbescherming@stichtingmilo.nl.

Daarnaast hebt u altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan hier.

Wijzigingen privacy beleid
Stichting Milo behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring. Wij adviseren u dan ook regelmatig de privacyverklaring op onze website te bekijken.

Postadres:
3440 AE Woerden