Evenementenkalender

mei 15 wo

Congres ‘Samen Sterk voor Volwaardig leven’

Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport organiseert de eerste editie van het landelijke congres Volwaardig leven op woensdag 15 mei 2019 in  Bunnik. De dag heeft een interactief programma met een sleutelrol voor mensen met een beperking die langdurig en intensieve zorg ontvangen, hun naasten en professionals.

jun 27 do

VeineDAGEN

Op deze driedaagse beurs wil Veine ouders, kinderen en volwassenen met een beperking en anderen die dagelijks omgaan met mensen met een beperking positieve en praktische handvatten aanbieden

sep 17 di

10e Jaarcongres LVB

Op 17 september 2019  worden nieuwe, werkzame initiatieven, methodes of werkwijzen voor  mensen met een Licht Verstandelijk Beperking (LVB) in de schijnwerpers gezet. Voorstellen voor deelsessies kunnen uiterlijk 26 april worden ingeleverd.

nov 4 ma

Hersenletselcongres 2019

De Hersenstichting organiseert voor professionals op 4 november 2019 het jaarlijkse congres over de zorg- en dienstverlening en ondersteuning van mensen met niet-aangeboren hersenletsel.

aug 1 za

ISAAC 2020: Communication beyond borders

De volgende tweejaarlijkse conferentie van ISAAC vindt in 2020 plaats in Mexico. De conferentie start op 1 en 2 augustus  met het AAC Camp, Pre-Conference Workshops, Executive and Council Meetings. Het congres zelf  wordt gehouden op 3 tot en met 6 augustus 2020.