Administratieve duizendpoot met affiniteit met ICT, 36 uur per week, Schijndel

Ben jij op zoek naar een administratieve functie waarin jij de kans krijgt om je verder te ontwikkelen? In een organisatie waar we met veel passie voor onze cliënten samenwerken? Hou jij van afwisseling in je werkzaamheden én ben je klant- en resultaatgericht ingesteld? Dan is de functie van Administratief Medewerker bij Stichting Milo echt wat voor jou!

Wij zijn Milo, word jij Milo?

Werken bij Stichting Milo betekent werken bij een dynamische, jonge en landelijk opererende organisatie die zorg en ondersteuning biedt in de leefomgeving van kinderen, jongeren en jongvolwassenen met communicatief meervoudige beperkingen. Ons doel is ondersteunde communicatie breed toegankelijk te maken en een volwaardige plaats te laten krijgen in de zorg en het onderwijs.

Voor Milo, kantoor Schijndel zijn we op zoek naar een

Administratief Medewerker, 36 uur per week

 

Wat ga je doen bij ons?

Als Administratief Medewerker kom je te werken op onze locatie in Schijndel, waar je (deels of afstand) samenwerkt met de collega’s van het bedrijfsbureau. Je leidinggevende is de Manager Kwaliteit en Proces. Je biedt administratieve ondersteuning op het gebied van ICT, HR, Opleiden en Financiën, ter ondersteuning van de betreffende afdelingen/managers. Je voert niet alleen uit, maar kijkt ook waar we de administratieve processen nog kunnen verbeteren. Door middel van een gedegen inwerkperiode leren we jou alle kneepjes van het vak zodat jij snel zelfstandig aan de slag kunt.

Werkzaamheden

Als Administratief medewerker biedt je administratieve ondersteuning op meerdere gebieden, te weten

Ondersteuning ICT

  • Je bestelt bij een vaste leverancier laptops, iPads, telefoons en andere bedrijfsmiddelen en reikt deze uit aan medewerkers. Hierbij hoort ook het instellen van een telefoon of het geven van rechten op ICT gebied. Hiervoor zijn instructies beschikbaar.
  • Je bent het aanspreekpunt voor meldingen die binnenkomen bij de Servicedesk. Dit zijn klachten, wensen, informatievragen en storingen op het gebied van ICT, huisvesting en facilitair. Vervolgens schat jij in hoe urgent en complex een melding is en handel je deze zelf af of je schakelt een collega, de externe ICT-partner of leverancier in.

Ondersteuning HR en Opleiden

  • Je ondersteunt de HR-manager met projectmatige administratieve taken.
  • Je biedt ondersteuning rondom scholing en training, zoals het inplannen van trainingen, uitnodigen van deelnemers, bijhouden van de deelnemersadministratie en het invullen van certificaten.

Ondersteuning Financiën

  • Je ondersteunt de controller door het boeken van inkoopfacturen in de financiële administratie.

Je past bij ons als je

  • Beschikt over relevante kennis op mbo-4 niveau;
  • Bij voorkeur ervaring hebt in een vergelijkbare functie;
  • Affiniteit hebt met ICT en telefonie;
  • Het Microsoft office pakket geen geheimen voor je heeft;
  • Je proactief, gedreven, gestructureerd, klant- en servicegericht bent.

Je krijgt bij ons

  • De mogelijkheid om je zowel persoonlijk als professioneel verder te ontwikkelen in een afwisselende rol;
  • Een omgeving waar de kernwaarden Passie, Samen, Professioneel en Grensverleggend ook echt ervaren worden;
  • Salariëring conform CAO Gehandicaptenzorg FWG 40: €2.617,- tot €3.535,- bruto per maand bij 36 uur, 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering;
  • Een uitstekende pensioenregeling via PFZW;
  • Een aanstelling voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband.

Bel, mail of app ons

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over Stichting Milo?
Neem dan contact op met Karien Mescher, HR-manager Stichting Milo 06-55550042. Karien is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag.

Wil je direct solliciteren? Mail dan uiterlijk 15 november 2023 je sollicitatiebrief, CV en functietitel naar  recruitment@stichtingmilo.nl. De gesprekken vinden plaats in de week van 20 november 2023.

We kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.