Onderzoeken
In het overzicht vind je onderzoeken van wetenschappers die aan de Milo-leerstoel verbonden zijn.
Resultaten
-
Een narratieve review van technologische mogelijkheden voor dynamisch assessment bij kinderen met communicatief meervoudige beperkingen
Lees meer over het onderzoek Een narratieve review van technologische mogelijkheden voor dynamisch assessment bij kinderen met communicatief meervoudige beperkingen.
-
Inzicht in samen beslissen in interprofessionele teams voor een jongen met downsyndroom met communicatieve en taalproblemen
Lees meer over het onderzoek Inzicht in samen beslissen in interprofessionele teams voor een jongen met downsyndroom met communicatieve en taalproblemen: Simulatietraining voor studenten in het (para)medische en sociale domein
-
Validering van de Nederlandstalige versie van de Communication Matrix bij kinderen en jongeren met communicatief meervoudige beperkingen
Lees meer over het onderzoek Validering van de Nederlandstalige versie van de Communication Matrix bij kinderen en jongeren met communicatief meervoudige beperkingen (CMB).
-
Constructvaliditeit van het Communicatieve Intentie Onderzoek bij kinderen met communicatief meervoudige beperkingen
Lees meer over het onderzoek Constructvaliditeit van het Communicatieve Intentie Onderzoek
-
OASID een instrument voor de diagnostiek van autismespectrumstoornis in personen met een verstandelijke beperking en een visuele beperking of doofblindheid
Lees meer over het onderzoek OASID, een instrument voor de diagnostiek van autisme spectrum stoornissen in personen met een verstandelijke beperking en een visuele beperking of doofblindheid.
-
Kinderen Leren Initiatieven Nemen in communicatie (KLIN©) Toegang tot communicatie, taal en geletterdheid voor kinderen met meervoudige beperkingen
Lees meer over Kinderen Leren Initiatieven Nemen in communicatie (KLIN©): Toegang tot communicatie, taal en geletterdheid voor kinderen met meervoudige beperkingen.